Participacions

2014

«Memorias que bailan: ocio y rememoración del primer franquismo», comunicació a Power and Democracy: the many voices of Oral History, XVIII IOHA International Conference, Barcelona.

«’Cuerpos en control: espacios para los bailes de moda durante el primer franquismo», III Congreso Internacional Danza, Investigación y Educación: Género e Inclusión Social, Málaga.

«Qüestionant els límits de la Musicologia: noves propostes de recerca», conferència docent convidada a l’assignatura «Introducció a la Musicologia», Grau en Musicologia, UAB.

«Memòries musicals amagades: dones, tradició oral i visibilitat», conferència docent al mòdul «Taller de recerca», Màster La música com a Art Interdisciplinària, Universitat de Barcelona

2013

«Del teatre a la pista, del pasodoble al bugui-bugui: espais per a una nova indústria local de l’espectacle a l’Horta Albufera», I International Conference Jazz in Spain, València.

«’¿Es lícito bailar?’ ‘¿Possiamo ballare? ‘ Aproximación a los discursos sobre el baile moderno confrontando fascismo y franquismo», VIII Trobada internacional d’investigadors del franquisme, CEFID-UAB, Barcelona.

«Acustemologia de gènere: ecos per a una fantasia?» Conferència IX Jornades AVAMUS «Les dones en la música: presències, construccions i identitats», València.

2012

«Una recerca ‘borderline’: les pistes de ball a l’Horta Sud durant el primer franquisme»,  conferència docent convidada a l’assignatura «Seminari de Musicologia», Escola Superior de Música de Catalunya.

2010

Laurea Magistrale in DAMS Teatro – Música – Danza, Dipartimento delle Arti, della Musica e dello Spettacolo, Università Roma Tre.

«Passejos, pistes i plaques: els balls a l’Horta Sud durant el primer franquisme». Espai País Valencià, Barcelona.

«’Ells eren molt músics’: família, música i història oral», Societat Catalana de Genealogia, Arxiu Nacional de Catalunya.

«Folklorismo y memoria generacional: narrativas de las realidades musicales del primer franquismo», Congreso Internacional «Músicas y saberes en tránsito», Universidade Nova de Lisboa.

«Dissentiments de la dictadura: balls, franquisme i Església», Congrès Internacional «La dictadura franquista: la institucionalització d’un règim», CEHI i UB, Barcelona.

«Dances and Serenades: Gender Construction in the First Franco Regime»,Feminist Music and Theory 10, UNCG School of Music, University of North Caroline (EEUU).

«Balls i rondes: construcció de gènere a la postguerra i primer franquisme». Jornada «La lírica de la lluita: cançons, idees i revolució», Carrutxa, Reus.2008

«Postguerra i primer franquisme a Picassent: aportacions a la construcció de la realitat musical a través de la dona», comunicació a I Jornades d’Estudiants de Musicologia i Joves Musicòlegs, Barcelona, Escola Superior de Música de Catalunya.

«Gilles Apap i la interpretació», conferencia prèvia al concert de l’Orquestra Simfònica del Vallès, al Palau de la Música Catalana.